10 Temmuz 2014 Perşembe

Benim rengarenk kavanozlarımm :))

En sonunda kendime de kavanoz yapabildim :)) yuppiiiiii!!
Renge karar veremeyince rengarenk olsun dedim.. İyi demiş miyim?

Folkart enamel seramik boya bizim favorimiz. Fakat renkler arasında bazı problemler var her renk aynı rahatlıkla boyanmıyor. Mavi renk çok zorladı beni. Diğerlerine göre daha şeffaftı ve kolay kolay kapanmadı. bir de daha pütürlü oldu.. Napalım rengi sevince katlandık:) 
 Beyaz ve vişne renkleri çok rahat boyanıyor. Kadifemsi bir görünümü var dokununca daha prüssüz:)
Oradaki mor renkler de Ayşen'in hediyelik kavanozlarıydı.. Onların renkleri de bi harika olmuştuuuu!!
Biz bu renkleri beğendik ve tavsiye ederiz. Boyalarım yakınlarda olsa renk adı ve numarasıyla da anlatabilirdim ama malesef yanımda değiller :(

Ve bunlar da son halleri.. Dekupaj yapmadım yine böyle sade kalsınlar istedim.. Puantiyeli kurdale veya dantel kullanmak yerine de rafya kullanmayı tercih ettim. Daha minnoş olmamışlar mıııı??? 
:D





Ebru'nun Atölyesinden..

Kocaman sevgiler... 

:)

4 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar.
    ben desene karar veremediğim için kavanoza geçememiştim bir türlü.
    sade de hoş durmuş.
    mutlulukla kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) sade ama rengarenk olduk bakalim:)

      Sil
  2. Merhaba hemen geldim:)
    Ellerinize sağlık hepsi çok güzel özelliklede puantiyeliler harika:)

    YanıtlaSil