5 Ağustos 2014 Salı

Anne elinden - El emeği göz nuru boyamalar :)


Düğün yaklaştı, heyecan giderek artıyor... :))))
Size annemin el emeklerini göstermek istiyorum..
Geçen yıl boyama kursuna gitti de kendileri :D Ben farketmeden ne kadar da çok şey yapmış! Hepsini ortaya dökünce şaşırıp kaldım:))

Yastık kılıflarımla başlayayım:) Nevresim takımı yapmış annem banaaaaa :O

Bu da nevresimim:) 



 Annem yaparken ben kullanmam boşuna yapma demiştim, iyi ki de dinlememiş annem beni :D
Şimdi de nasıl kıyar da kullanırım ben bunları modundayımmm:) 

Mutfak takımım nasıl? Perdelerimi bile boyamış annecim :'( daha kenarına gupür dikilecekmiş:) 



Salon takımımın renkleri çok hoş değil mi? Ben seçmiştim anne bu renklerden yap ben salonumda pastel renkler kullanıcam demiştim:D Gümüşlük falan almayı düşünmediğim için bu takımı nerede kullanırım bilemiyorum, düşünüp bir karara varıcaz artık :D


  Masa örtümü tanıştırayım sizinle:) Kendisi birsürü misafir ağırlamak için hazırda bekliyor sanki değil mi :D




Veeee pike takımım:) Anneme yardım etmiştim boyarken, şimdi bakınca tek tek o gülleri nasıl yapmışız, nasıl boyamışız şaşırıyorum!!!!
ben nasıl kıyarım bunları kullanmaya yaaa:( serip biraz seyreder sonra kaldırırım herhalde :D



Şimdilik burada veda ediyorum:) 
Bu daha buz dağının görünen kısmı....
Neler var neler, inşallah en kısa zamanda ekleyebilirim:)

Görüşmek dileğiyle...

:D


12 yorum:

  1. annem bana da "gel çeyizlerine bak" dedi ama ben kullanmam diye burun kıvırıp gittim.
    şimdi bunları görünce benimkilerde ne vardı diye merak ettim bak.
    bir dahaki gidişimde bakayım ben en iyisi..

    YanıtlaSil
  2. Nasıl ? Annen mi boyadı harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım annecim boyadı:) teşekkür ederimm:)

      Sil
  3. muhteşem olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Beyaz begonvilden geliyorum blogunu takibe aldım bana da beklerim.
    Sevgilerle:=)

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  5. İade ziyaretine geldim ben de takibe aldım sizi. :)
    Çeyizler şahane annenizin ellerine sağlık, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. merhaba, sitenizi tabike aldım beklerim
    mutlugunlugum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinizz:)) mutlaka gelicem görüşmek uzere:)

      Sil